
Masterclass
“Zet meer om en verbeter de kwaliteit van je coaching door te werken in trajecten.”
Masterclass: “Van uurtje factuurtje naar trajecten.”
Jouw praktijk hoeft geen hobby te zijn, iets dat je “erbij” doet. Ga leven van je praktijk!
Terwijl je collega’s struggelen, heb jij genoeg klanten en draai je meer dan genoeg omzet. Jij bent een uitgeruste coach. Jij hebt genoeg tijd voor jezelf. Genoeg tijd om AAN je bedrijf te werken en je dromen na te jagen. Voor alle tijd en contact die je met je klanten hebt word je betaald. Klanten zijn bereid om bij jou te investeren. Ze zijn gecommitteerd en maken een traject ALTIJD af. De resultaten zijn verbluffend! Mensen praten erover. Steeds meer klanten weten jou te vinden.
Hoe doe je dat?
Wat moet je nu anders doen dan voorheen? Wat is het verschil tussen uurtje factuurtje, een pakket en een traject? Wat doen ondernemers die leven van hun bedrijf/praktijk anders? Waarom lukt het hen wél?
In deze Masterclass legt Anne Fermont haarfijn uit wat het verschil is tussen ondernemers bij wie hun bedrijf een hobby is en ondernemers die leven van hun bedrijf.
Je ontdekt dat klanten júist graag van tevoren weten waar ze (financieel) aan toe zijn, dat ze wél willen investeren (ook al word er NIKS vergoed) en dat de kwaliteit van jouw coaching verbetert wanneer je in trajecten werkt.
en ontvang de sheets en opname

In deze masterclass leer jij:
- Hoe je je aanbod om waarde laat draaien ipv om tijd;
- Dat een pakket iets heel anders is dan een traject en hoe je dit uitlegt;
- Hoe je mínimaal €1500 vraagt voor een (coach) traject;
Hoe je bezwaren van je klant kunt wegnemen en onderbouwingen kunt formuleren om achter je trajecten te staan; - Hoe je je traject aanbod goed kunt verwoorden in je content en op je website.
en ontvang de sheets en opname
Opbouw masterclass:
Deel1: Ontdek het verschil tussen een praktijkJE en een praktijk.
Deel 2: Zeven redenen waarom het niet slim is om uurtje factuurtje te blijven werken.
Deel 3: De 5 stappen die jou helpen om vandaag nog in trajecten te gaan werken.
Deel 4: Leer direct hoe je het werken in trajecten verwoord in je content en op je website.
Deel 5: Hoe ga je om met bezwaren van klanten?
en ontvang de sheets en opname
